منتدى ميروو كوول
اهلا ومرحبا بك عزيزى الزائر انت غير مسجل فى منتديات ميروو كوول اضغط زر التسجيل لشاهد كل ما هو رائع

منتدى ميروو كوول


 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
دانه الدنيا
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

انثى
القوس
الثعبان
عدد الرسائل : 3651
العمر : 27
الموقع : عاودني الشوق ** لان اكتب الشعر في سطوره * * قصةعلى صفحاته ميــــــــــــــــــرووكـــــــــــــــــــــوول منتدى الرائع ** اقول لك بوركت ابداع هو بوحك ** فأنثر نغماتك لنطرب على الحانك** منتدانا ميرووكوول
العمل/الترفيه : جامعة
المزاج : رومانسية كتير
  :
المهنه :
الهوايه :
علم الدوله :
نقاط : 36136
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   الجمعة يناير 30, 2009 5:38 pm



شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها ....... !!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

القصة تتكلم عن أحد الشباب وهو متزوج منذ فترة

بسيطة وكان مشـترك بأحد المنتديات ومـشرف عـام....تزوج من احدى قريباته

وكانت هـي أيضا مـشتركة بالـمنتدى نفسـه ولكـنها لاتـدري انه مشرف وهو

أيضا لايـدري انها عضـو بالمـنتدى وكـان معجب بهـا وبـمواضيـعها وتـطورت

العـلاقة بينـهما حتـى تكـلم مـعهـا عبر المـسنجر وفـي يـوم من الأيـام سـألته

هل هو مـتزوج أم لا؟ ردّ عـليها بالـنفي وأخـبرها بـأنه يحبها ويريد مقابلتها

ولكـنها اخـبرته بـأنها مـتزوجة مـن شـخص تـحبه جـدا وبعـد أن أخـبرته بذلك

تأسف وطلب منها ألا تكلمه بعد ذلك؟؟؟

وبـالصـدفة وأثـناء تـشغيله كـمبيوتر زوجـته....دخـل عـلى الـمنتـدى ولاحــظ

أن اشـتراك زوجـته هـو نفـسه اشـتراك الفــتاة التي كان يكلمها
(لم تسجّل خروج من المنتدى)...
تفاجأ ولم يخبرها ومنذ ذلك اليوم وهو يحترمها وكل يوم يقول لها

(أنا أحبّك يا أعظم زوجة) وهي لاتعلم ماسبب هذا التغيّر المفاجئ

.....................................................................................................................
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دانه الدنيا
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

انثى
القوس
الثعبان
عدد الرسائل : 3651
العمر : 27
الموقع : عاودني الشوق ** لان اكتب الشعر في سطوره * * قصةعلى صفحاته ميــــــــــــــــــرووكـــــــــــــــــــــوول منتدى الرائع ** اقول لك بوركت ابداع هو بوحك ** فأنثر نغماتك لنطرب على الحانك** منتدانا ميرووكوول
العمل/الترفيه : جامعة
المزاج : رومانسية كتير
  :
المهنه :
الهوايه :
علم الدوله :
نقاط : 36136
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   الإثنين فبراير 02, 2009 3:53 pm

...................................................................................................

.....................................................................................................................
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   الأربعاء فبراير 18, 2009 5:33 am


من المهم جدا ان يراقب الشخص نفسه في السر والعلن ويحفظ حبه رغم الظروف ..
تسلم ايدك نوجه .. مع تحفظي على ردة فعل زوجها
ال تكلمو عالمسنجر وبعدين تقولو انا بحب زوجي ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الحرية
ميراوى الماسى
ميراوى الماسى
avatar

انثى
الميزان
التِنِّين
عدد الرسائل : 428
العمر : 29
الموقع : بيتنا
العمل/الترفيه : فى المنتدى
المزاج : عالى
  :
الجنسيه : فلسطين
المهنه :
الهوايه :
علم الدوله :
نقاط : 31957
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   السبت مارس 14, 2009 12:59 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دانه الدنيا
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

انثى
القوس
الثعبان
عدد الرسائل : 3651
العمر : 27
الموقع : عاودني الشوق ** لان اكتب الشعر في سطوره * * قصةعلى صفحاته ميــــــــــــــــــرووكـــــــــــــــــــــوول منتدى الرائع ** اقول لك بوركت ابداع هو بوحك ** فأنثر نغماتك لنطرب على الحانك** منتدانا ميرووكوول
العمل/الترفيه : جامعة
المزاج : رومانسية كتير
  :
المهنه :
الهوايه :
علم الدوله :
نقاط : 36136
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   الخميس أبريل 23, 2009 12:00 pm

شكرا لكم على مروركم احساس وعاشقة تسلمولي

.....................................................................................................................
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
))سنابل((
مشرف
مشرف
avatar

انثى
العذراء
الفأر
عدد الرسائل : 692
العمر : 33
  :
الجنسيه : مصر
نقاط : 32075
تاريخ التسجيل : 26/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   الخميس أبريل 23, 2009 2:13 pm

موضوعك كتييييييييير رائع
Neutral تسلمىىىىىىىى

بس فيه حاجة معلش عايزة يعنى اسالها
هيه طلعت مخلصة وزوجة كويسة
لكن هو كان ناوى يحب ويتجوز عليها ولا ايه ؟؟
يعنى لولا الصدفة الى خلته يفتح الجهاز ويكتشف الحكاية مكانش تراجع ولا ايه ؟؟؟
بس كده مش هطول باه حب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دموع القمر
نائب المديرالعام
نائب المديرالعام
avatar

انثى
الحمل
الماعز
عدد الرسائل : 2813
العمر : 38
الموقع : http://dana75.malware-site.www/
العمل/الترفيه : اعمل فى منتداى الغالى
المزاج : زهور الداليا
  :
الهوايه :
علم الدوله :
نقاط : 37764
تاريخ التسجيل : 09/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   الخميس أبريل 23, 2009 2:48 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
نوجه
بجد طلع مش ولا بد
يعنى هى بتحبو ومخلصه وهو بياعب بديله
ههههههههههههههه
يلاربنا بيحبها

.....................................................................................................................
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://dana75.malware-site.www/
No Way
ميراوى فعال
ميراوى فعال
avatar

انثى
العذراء
النمر
عدد الرسائل : 43
العمر : 31
المزاج : عنب
  :
الجنسيه : مصر
المهنه :
الهوايه :
علم الدوله :
نقاط : 31153
تاريخ التسجيل : 13/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   السبت أبريل 25, 2009 2:07 pm

معقول الصدف للدرجة دى الله اعلم
ربنا يستر بقي وميرو ميطلعش زوج عمتى هههههههههههههههههه
تقبلى مرورى


rabbit
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دانه الدنيا
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

انثى
القوس
الثعبان
عدد الرسائل : 3651
العمر : 27
الموقع : عاودني الشوق ** لان اكتب الشعر في سطوره * * قصةعلى صفحاته ميــــــــــــــــــرووكـــــــــــــــــــــوول منتدى الرائع ** اقول لك بوركت ابداع هو بوحك ** فأنثر نغماتك لنطرب على الحانك** منتدانا ميرووكوول
العمل/الترفيه : جامعة
المزاج : رومانسية كتير
  :
المهنه :
الهوايه :
علم الدوله :
نقاط : 36136
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   السبت أبريل 25, 2009 3:25 pm

))سنابل(( كتب:
موضوعك كتييييييييير رائع
Neutral تسلمىىىىىىىى

بس فيه حاجة معلش عايزة يعنى اسالها
هيه طلعت مخلصة وزوجة كويسة
لكن هو كان ناوى يحب ويتجوز عليها ولا ايه ؟؟
يعنى لولا الصدفة الى خلته يفتح الجهاز ويكتشف الحكاية مكانش تراجع ولا ايه ؟؟؟
بس كده مش هطول باه حب


اكيد سنابل كان يمكن يتزوج بس ربنا فضحوو

ونيتها واحترامها وحبها خلاها تاج راسوو


اصبح يعزها اكتر من قبل


تسلمي على متابعتك الاحدات هههههههههههههههه


تحياتي

.....................................................................................................................
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دانه الدنيا
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

انثى
القوس
الثعبان
عدد الرسائل : 3651
العمر : 27
الموقع : عاودني الشوق ** لان اكتب الشعر في سطوره * * قصةعلى صفحاته ميــــــــــــــــــرووكـــــــــــــــــــــوول منتدى الرائع ** اقول لك بوركت ابداع هو بوحك ** فأنثر نغماتك لنطرب على الحانك** منتدانا ميرووكوول
العمل/الترفيه : جامعة
المزاج : رومانسية كتير
  :
المهنه :
الهوايه :
علم الدوله :
نقاط : 36136
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   السبت أبريل 25, 2009 3:29 pm

دموع القمر كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههه
نوجه
بجد طلع مش ولا بد
يعنى هى بتحبو ومخلصه وهو بياعب بديله
ههههههههههههههه
يلاربنا بيحبها



لو كنت مكانها لقطت ديله ال


ههههههههههه تعرفي بيقول المثل ( روح مع حبيبك بالنية المخلصة وماتخاف ))

يعني الني هي الي بتوقع الغدار

.....................................................................................................................
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دانه الدنيا
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

انثى
القوس
الثعبان
عدد الرسائل : 3651
العمر : 27
الموقع : عاودني الشوق ** لان اكتب الشعر في سطوره * * قصةعلى صفحاته ميــــــــــــــــــرووكـــــــــــــــــــــوول منتدى الرائع ** اقول لك بوركت ابداع هو بوحك ** فأنثر نغماتك لنطرب على الحانك** منتدانا ميرووكوول
العمل/الترفيه : جامعة
المزاج : رومانسية كتير
  :
المهنه :
الهوايه :
علم الدوله :
نقاط : 36136
تاريخ التسجيل : 18/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......   السبت أبريل 25, 2009 3:33 pm

No Way كتب:
معقول الصدف للدرجة دى الله اعلم
ربنا يستر بقي وميرو ميطلعش زوج عمتى هههههههههههههههههه
تقبلى مرورى


rabbit


ومين عالم ما هو ميرووو يبقى بابا ههههههههههههههههههه


يعني انا بنت عمتك ههههههههههههههههههههه


تسلميلي على خفت دمك وضحكتك يا حلو انت

.....................................................................................................................
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
شاب أحب فتاه بالمنتدى وتفاجأ انها .......
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى ميروو كوول :: منتدى الشعر والنثر :: منتدى القصص-
انتقل الى: